středa 23. února 2011

Breakfast on Pluto

Tak, abych tu neplodilo pouze nesrozumitelné proudy, rozhodlo jsme se do článků vtisknout i momentální "počiny", které sleduji a které...na mě zapůsobily.

Dnes jsem bylo okouzleno filmem Breakfast on Pluto. Režisér Neil Jordan a v hlavní roli neobvykle půvabný Cillian Murphy. Příběh dospívajícího mladíka hledající svou pravou matku a zároveň s tím i svou identitu. Děj plný komických scén, svěží bezstarostnosti, avšak v pravé momenty jako by nás vtahoval do kruté reality a nastavil nám zrcadlo smutku a lidské nesnášenlivosti.

Má slova nedokáží popsat uchvacující kouzlo tohoto snímku a ani se o to nepokouším. Dle mne by si každý měl utvořit vlastní názor. Já jen doporučuji.

2 komentáře:

  1. Jé, tam hraje ten herec s hezkou pusou. Ale mě chlapi převlečený za ženy nějak moc nefascinujou, tak mě to moc neláká...leda bych se koukla jenom kvůli tomu herci.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc hezkej životní příběh. Zvláštní.

    OdpovědětVymazat