pondělí 29. srpna 2011

Návrat ztraceného marnotraného?


Od posledního snítka aktivity uběhla spousta času – pro mne. Celkem dost se toho změnilo. Nenadále a náhle, nebo snad pozvolna? Každopádně dopad byl drtivý a můj náhled se pozměnil. Pokřivil jako vybroušené barevné sklíčko. Co jsem zavrhovala a nikdy nechtěla pro sebe…ta hloupá předsevzetí se proměnila v prach. I když led v útrobách roztává pomaleji, hořím. Dýchám. Sním.
Jsem šťastná. Hledejte v tom klišoidní spásu dle libosti. Zkrátka jsem.

A slibuji, že se pokusím psát smysluplněji. Neboť…by se tento prostor dal využít k předávání odpovědí na otázky, které nebudou nikdy vysloveny. Lidé by se měli více ptát. Horší je se dopátrat správných slov.

Přejte mi štěstí. Ať to tu neodumře. I když…možná si to budu pročítat pouze já a poznávat sebe samu? I to jednoho potěší.

8 komentářů:

  1. Be happy?
    Don't woory?

    I will try to take care about you. But don't stop smiling xD

    OdpovědětVymazat
  2. I'll try never stop smiling for you xD But you know...sometimes you have to look deeper, if you want to see my smile xP

    OdpovědětVymazat
  3. Uhm.. I am usually trying to be so much deeper how is possible *mrk-mrk*

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, my litlle pervert kitty *laugh*

    OdpovědětVymazat
  5. Oh - yeah! Kneel down and kiss my penis babe!

    OdpovědětVymazat
  6. T-there! Be-between your legs! Woooh O.O

    OdpovědětVymazat